Røde Kors Partnerskaber
Har din virksomhed brug for at differentiere jeres brand, fremhæve jeres produkter eller styrke salget på nye tiltag eller markeder?
Med Røde Kors som partner får din virksomhed et troværdigt brand med stor appel og relevans for dine kunder, medarbejdere og samarbejdsrelationer uanset om vi sammen skal hjælpe i Danmark eller i verdens brændpunkter. Vi har mange års erfaring i at lave forretningsorienterede CSR-partnerskaber, der gør en verden til forskel.
DSB
DSB og Røde Kors vil udvikle fælles aktiviteter, der skal hjælpe socialt udsatte i Danmark og udlandet.
Coop
’Sammen kan vi’ er overskriften, når Coop og Røde Kors samler kræfterne i et ambitiøst samarbejde, hvor de to organisationer vil afprøve nye og anderledes veje, der skal engagere danskerne endnu mere i velgørenhedsarbejde.
Norlys
Sluk for strømmen og tænd for fællesskaberne. Sådan lød opfordringen fra tele- og energikoncernen Norlys’ kampagne ’Sluk for Danmark’ den 1. januar.
Og danskerne lyttede. Initiativet har nemlig sikret 45 millioner kroner til Røde Kors – en donation, som skal komme nogle af landets mest udsatte børn og voksne til gode.
Coca-Cola
Fællesskaber er livsvigtige. Og alle bør have mulighed for at være en del af gode og sunde fællesskaber. Men alt for mange børn og voksne i Danmark føler sig alene eller udenfor. Derfor går Coca-Cola og Røde Kors sammen om at skabe hverdagsmagi for børn og voksne, så ingen efterlades på sidelinjen.
IKEA
Røde Kors og IKEA går sammen om at hjælpe voldsudsatte kvinder og deres børn videre gennem projektet ’Fra Bolig til Hjem’. Kvinderne får hjælp til at skabe et hjem, der skal danne rammerne om en tryg og bedre hverdag.
F.C. København
Nestlé
Pelle Hvenegaard og Nescafé Danmark bekæmper ensomhed blandt danskerne i ny kampagne med Røde Kors . Under overskriften ’Sammen gør vi en forskel’ sætter Nescafés ambassadør Pelle Hvenegaard fokus på Besøgstjenesten og opfordrer folk til at blive besøgsven.
Burger King
Villa Copenhagen
Villa Copenhagen er gået sammen med Røde Kors om at bruge deres forretning til at skabe værdi.
Novo Nordisk
Røde Kors og Novo Nordisk etablerede i 2018 et partnerskab, som har til formål at afhjælpe kroniske sygdomme blandt de mange millioner mennesker, der lever under humanitære kriser rundt om i verden.
SPORT 24
SPORT 24 og Røde Kors går sammen om at give sport og fællesskab til udsatte børn.
Sports Group Denmark
Sports Group Denmark og Røde Kors går sammen om at give sport og fællesskab til udsatte børn.
Nordea
Når vores indsamlere den første søndag i oktober stemmer dørklokker i hele landet for at samle penge ind til verdens mest udsatte mennesker, får de stadig rigtig mange kontanter i indsamlingsbøsserne. Derfor er vi gået sammen med Nordea i et nyt samarbejde, som betyder, at vores indsamlere trygt kan indlevere alle deres indsamlede sedler og mønter i Nordeas filialer.
DFDS
Hos Røde Kors og DFDS ved vi, at når det virkelig gælder, så er en dygtig arbejdsstyrke med kompetencer, godt samspil og handlekraft helt essentielt.
Masai
Masai samarbejder med Røde Kors om at styrke kvinder, så de kan skabe sig et godt liv
Nine United Fond
Nine United Fond støtter Røde Kors' psykosociale indsats i Syrien med en million kroner årligt over tre år.
GF Fonden
GF Forsikringens Fond og Røde Kors indgået et samarbejde om forskellige førstehjælpsaktiviteter. Sammen vil vi udbrede kendskab til førstehjælp så bredt som muligt i den danske befolkning via vores stærke og brede lokale tilstedeværelse.
Carl Ras
Carl Ras støtter Røde Kors' katastrofearbejde med teknisk udstyr af høj kvalitet til indkøbspris, så vi altid er klar til at rykke ud til en katastrofe.