Feriehjælp - Sammen kan vi give udsatte børn ferieminder for livet

 Alle børn har brug for et fællesskab og et pusterum. Ikke mindst udsatte børn i Danmark. Børn af voldsudsatte kvinder og børn i trængte familier. Børn, der i forvejen har en svær og presset hverdag. Deres familier har ikke overskud eller råd til oplevelser som at komme på ferie eller tage på udflugter. Og de føler sig anderledes og udenfor, når klassekammeraterne fortæller om oplevelser og ferieminder med deres familier. Hjælp os med at give udsatte børn ferieoplevelser og et tiltrængt pusterum fra hverdagen.

Kontainer image

Sammen skræddersyer vi kommunikation til jeres kanaler

Vi har sammensat en kommunikationspakke med; kernefortælling, billeder, ideer til indsamlingsaktiviteter og tekstforslag til intent og eksternt brug. I får adgang til den komplette kommunikationspakke ved en minimumsdonation på 5000 kr. plus moms. I kan bruge materialet til at kommunikere jeres støtte til feriehjælp internt og eksternt. Eller I kan sammensætte jeres egen digitale eller fysiske indsamlingskampagne for kunder eller medarbejdere. Kontakt os for mere information.

Nedenfor er der eksempler på indsamlingskampagner. 

 

Jeg skal på ferielejr. Det er ligesom at vinde i Lotto. Jeg bliver så glad.

Barn, som skal på Røde Kors Ferielejr

Sårbare familier har jo brug for hjælp og støtte hele året. Men det er især i forbindelse med aktiviteter som jul og sommerferie, at en stram økonomi minder børnene om, at de ikke har samme muligheder, som deres kammerater. Med indsamlingen til sommerferielejrene får vi sat ekstra fokus på Røde Kors’ hjælpearbejde i Danmark og samtidig får vores kunder mulighed for at støtte og give de sårbare familier en tiltrængt pause fra de begrænsninger, de oplever i hverdagen.

Thomas Roland, CSR-chef i Coop

 

Stregkodekupon indsamling i Coops butikker

kontainer_image

Indsamling hos Villa Copenhagen

Vi støtter op om Røde Kors hele året, men vi er selvfølgelig særligt glade for denne kampagne, da den går så godt i tråd med præcis det produkt, vi i forvejen sælger og den DNA, der er hos Villa Copenhagen. At bidrage til Røde Kors Feriehjælpskampagne er også at bidrage til en virksomhedskultur hos Villa, hvor vores ansatte kan være med til, men også gøre noget godt for andre. Vores samarbejde med Røde Kors er et direkte resultat af arbejdet med vores SDG strategi og i dette tilfælde fokus på mål nr 17 - "Partnerskaber for handling".

Peter Høgh Pedersen, Managing Director Villa Copenhagen