Base Camp Manager
Arbejdsopgaver
- Stå for base campens overordnede drift og personaleledelse
- Budgetansvarlig for midlerne til drift af base campen, hvilket inkludere udvikling af budget, regnskaber, betaling til leverandører og af lokalt ansattes lønninger.
- Identificering af personale, udarbejdelse af kontrakter og jobbeskrivelser for lokalt ansatte
- Etablering af tilstrækkelige og velfungerende kommunikationskanaler samt sikre et godt samarbejde mellem lejerens team og de øvrige delegater.
- Tilsikre at Base Campen til stadighed kan levere på de tilbudte services
- Udvikle og opdatér et arkiveringssystem
- Før statistik over overnatninger og måltider og sørg for betaling fra gæster
- Udarbejdelse af ugentlige og månedlige narrative- og økonomirapporter til Røde Kors i Danmark samt narrative reporter til Forbundet af Røde Kors Selskaber
- Etabler kontakt med internationale, ikke-statslige og statslige aktører involveret i nødhjælpsresponsen og samarbejd når nødvendigt
- Udvikle og Monitorere sikkerhedssituationen og lave evakuerings planer for Base campens beboere og ansatte.
- Sikre samarbejder og effektive arbejdsrelationer med Chefen for Operationen
Læs mere om stillingen her.